Ukryj reklamę - wykup konto PRO

Regulamin

1. Regulamin Forum obowiązuje wszystkich Użytkowników wypowiadających się na stronie https://www.flog.pl/forum/.
W przypadkach niewymienionych w niniejszym regulaminie nadrzędne znaczenie mają zapisy Regulaminu Floga oraz ogólne przepisy prawa, obowiązujące w Polsce. W przypadkach spornych rozstrzyga Administrator lub powołani przez Niego Moderatorzy Forum. Moderatorzy Forum są wyłaniani przez Administratora spośród Użytkowników portalu Flog.pl i pełnią swoją funkcję społecznie. Moderatorem Forum może zostać aktywny użytkownik na flog.pl, posiadający aktywną galerię i brak ostrzeżeń.

2. Cenimy wolność słowa, ale z poszanowaniem godności. Nie wyśmiewamy i nie obrażamy innych użytkowników. Nawet jeżeli z kimś się nie zgadzamy, to w wypowiedziach na Forum odnosimy się nawzajem z szacunkiem. Krytykujemy opinię lub zachowanie, a nie osobę. Nie używamy wulgaryzmów i innych słów oraz zwrotów uznawanych za nieprzyzwoite. Zabronione jest pisanie postów mających znamiona hejtu lub nękania w stosunku do innych użytkowników.

3. Piszemy po polsku z zachowaniem przynajmniej podstaw pisowni, kultury wypowiedzi i nie zapominając o znakach przestankowych.

4. Forum to nie śmietnik. Jeśli Twój post niczego nowego nie wniesie do dyskusji i pod wielokrotnym cytatem piszesz jedynie np. "No właśnie!", "Zgadzam się z powyższym", nie zamieszczaj go. W ostateczności, jeśli już musisz komuś przyznać rację - usuń w swojej odpowiedzi cytowany wielopoziomowy tekst (z wyjątkiem ostatniej wypowiedzi, na którą odpowiadasz). Uzasadnij swoje zdanie.

5. Nie piszemy postu po poście (double-posting), jeżeli mamy coś do dodania używamy opcji 'edytuj'.

6. W przypadkach spornych ostateczna decyzja należy do Administratora Portalu flog.pl

7. Nowe wątki umieszczamy w odpowiednich działach. Zakładaj nowe wątki zgodnie z tematem danego forum, unikaj WIELKICH LITER w tytułach i treści, nadaj Twojej wypowiedzi adekwatny tytuł. Forum nie umożliwia podziału wątków, zatem staraj się odpowiadać w wątkach zgodnie z tematem wątku. Jeżeli chcesz poruszyć nowy temat w kontekście jakiejś dyskusji - nie wahaj się założyć nowego wątku, o ile wątek z odpowiednim, pasującym tematem nie istnieje.

8. Forum nie jest miejscem na reklamę innych serwisów. Wszelkie treści o charakterze spamu są zabronione i będą natychmiast usuwane.

9. Wklejenie tekstu nie Twojego autorstwa spoza forum (cytowanie) może nastąpić wyłącznie z podaniem autora oraz bez ingerencji w treść. Wklejanie zrzutu ekranów w postach jest dozwolone tylko w przypadku gdy obraz służy do wyjaśnienia problemu/tematu poruszanego w wątku.

10. Moderatorzy forum, w uzasadnionych niniejszym regulaminem przypadkach, mają prawo do korekty, zmian lub usunięcia z forum dowolnego postu. W takim przypadku Moderatorzy nie muszą publicznie uzasadniać swojej decyzji.

11. Użytkownicy łamiący normy współżycia społecznego na Forum lub w sposób umyślny nieprzestrzegający zasad niniejszego Regulaminu będą otrzymywali ostrzeżenia. Za jeden wpis można otrzymać jedno ostrzeżenie od jednego Moderatora. Trzecie ostrzeżenie powoduje zablokowanie pisania (ban). Administrator ma prawo zablokować Użytkownika na forum natychmiast i bez prawa do odwołania, w sytuacji, gdy dana wypowiedź narusza prawo i może powodować skutki prawne dla Właściciela serwisu. Ostrzeżenia wygasają po roku od dnia otrzymania.

12. Przypadki łamania prawa będą zgłaszane właściwym służbom. Użytkownicy ponoszący odpowiedzialność będą łącznie z ich postami usuwani z forum.

13. Unikamy top-postingu (piszemy swoją odpowiedź pod cytowanym fragmentem, a nie nad).

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług i zgodnie
z Polityką Plików Cookie możesz okreslić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookie w Twojej przeglądarce.

Strona główna / Regulamin / Reklama / Zarabiaj na flogu / Zgłoś problem/pytanie / Pomoc