Ukryj reklamę - wykup konto PRO

#101  2012-02-23 00:44:31

szymoniak
szymoniak
Nowy forumowicz
Zarejestrowany:
2010-04-28
Posty: 1
Ostrzeżenia: 0

Re: Zareklamuj się ;)

Ciągle próbuję czegoś nowego i staram się uczyć na błędach:)
https://szymoniak.flog.pl/wpis/4356153/

Offline

Wpisz powód zgłoszenia:

Anuluj
Wyślij

#102  2012-02-23 16:11:15

mario
mario
Gość
Zarejestrowany:
2012-06-05
Posty: 3
Ostrzeżenia: 0

Re: Zareklamuj się ;)

-eternity napisał:

Witam, jestem -eternity i zapraszam na swojego floga.

Proponowałbym Ci zmienić login na jakiś niezawierający myślnika na początku.
Dlaczego? Ponieważ myślnik ten powoduje, że u części osób pojawia się błąd, gdy odwiedzają Twój blog.
Przez to tracisz część potencjalnych widzów.

Offline

Wpisz powód zgłoszenia:

Anuluj
Wyślij

#103  2012-02-23 16:34:37

violets
violets
Zaawansowany forumowicz
Zarejestrowany:
2012-02-03
Posty: 931
Ostrzeżenia: 0

Re: Zareklamuj się ;)

No to ja też zapraszam do siebie . ;D
No i na forum . big_smile
https://www.flog.pl/forum/viewtopic.php … ic=violets

Offline

Wpisz powód zgłoszenia:

Anuluj
Wyślij

#104  2012-02-23 20:38:30

fistaszka
fistaszka
Forumowicz
Zarejestrowany:
2011-01-15
Posty: 20
Ostrzeżenia: 0

Re: Zareklamuj się ;)

no cóż, zapraszam? :>

Offline

Wpisz powód zgłoszenia:

Anuluj
Wyślij

#105  2012-02-24 19:18:26

olczu
olczu
Forumowicz
Zarejestrowany:
2011-02-26
Posty: 18
Ostrzeżenia: 0

Re: Zareklamuj się ;)

boka napisał:

Witam wszystkich.

Nazywam Się Szymon lat 19. Nie robię zdjęć a jedynie je obrabiam i zajmuje się troszkę grafiką komputerową.
Jestem początkujący w tym temacie : )
Moje nowe hobby trwa już od... no dobrego tygodnia big_smile 
Zapraszam na profil smile

oo, to może masz ochotę poradzić coś komuś odpornemu na nauki? big_smile

Offline

Wpisz powód zgłoszenia:

Anuluj
Wyślij

#106  2012-02-24 19:24:20

loola
loola
Forumowicz
Zarejestrowany:
2011-03-25
Posty: 15
Ostrzeżenia: 0

Re: Zareklamuj się ;)

jak wszyscy to wszyscy tongue .
a więc tradycyjnie zapraszam na mój skromny flog smile

Offline

Wpisz powód zgłoszenia:

Anuluj
Wyślij

#107  2012-02-24 22:09:26

ann94
ann94
Zaawansowany forumowicz
Zarejestrowany:
2011-11-02
Posty: 148
Ostrzeżenia: 0

Re: Zareklamuj się ;)

No to co teraz na mnie pora wink
Witam serdecznie ,jestem 17 letnią nastolatką,o rocznikowo już 18-stką :OOO na swoim flogu dodaję zdjęcia o różnej tematyce. Zalezy mi bardzo na poradach co bym mogła zmienić,co jest nie tak a co jednak jest spoko:) Jestem totalną amatorką.
No a Notki dodaję różnie: czasem sypnę cytatem ,czasem zamullę,a czasem napiszę to co czuję. Jestem taka,że piszę po prostu tutaj pod wpływej emocji i humoru i mówię szczerze jak jest pomimo ,że może wielu Was to może nie interesowaćsmile
Tak jak wspomniałam,zalezy mi na ocenianiu i komentowaniu moich zdjęćsmile Pozdrawiam wszystkim amatorów i nie amatorów. Ludzi słuchających reggae i nie tylko reggae bo wszystkiego . smile, Ania wink

Offline

Wpisz powód zgłoszenia:

Anuluj
Wyślij

#108  2012-02-24 22:12:31

ann94
ann94
Zaawansowany forumowicz
Zarejestrowany:
2011-11-02
Posty: 148
Ostrzeżenia: 0

Re: Zareklamuj się ;)

destini napisał:

witam
jak chcecie to paczcie ,
a jak nie to nie .

oo;) szczerość górą wink

Offline

Wpisz powód zgłoszenia:

Anuluj
Wyślij

#109  2012-02-25 00:25:21

skromna1
skromna1
Forumowicz
Zarejestrowany:
2012-01-17
Posty: 35
Ostrzeżenia: 0

Re: Zareklamuj się ;)

Reklama dźwignią handlu ... źle mi się to tutaj kojarzy:))
Miło poznać różne opinie na temat tego co się robi - chociaż ... czy pomogą? oby....
Zapraszam i pozdrawiam:))

Offline

Wpisz powód zgłoszenia:

Anuluj
Wyślij

#110  2012-02-25 10:19:19

ann94
ann94
Zaawansowany forumowicz
Zarejestrowany:
2011-11-02
Posty: 148
Ostrzeżenia: 0

Re: Zareklamuj się ;)

skromna1 napisał:

Reklama dźwignią handlu ... źle mi się to tutaj kojarzy:))
Miło poznać różne opinie na temat tego co się robi - chociaż ... czy pomogą? oby....
Zapraszam i pozdrawiam:))

no nie wiadomo smile ale też dla mnie istotne jest też mieć chćby takich wirtualnych znajomych wink to ,że ja dodam zdjęcie i napiszę notkę a przeczyta to kilka osób i w komwntarzu napiszą'zapraszam do mnie' to... Chcę dodawać zdjęcia dla czytaleników którzy i wrócą na zdjecie uwagę ,ocenią i normalnie skomenuja jakie jest zdjęcię wink

a Wy co sądzicie o 'wirtualnych znjomych' ?

Offline

Wpisz powód zgłoszenia:

Anuluj
Wyślij

#111  2012-02-25 10:34:04

12k
12k
Gość
Zarejestrowany:
2012-06-05
Posty: 3
Ostrzeżenia: 0

Re: Zareklamuj się ;)

ann94 napisał:

skromna1 napisał:

Reklama dźwignią handlu ... źle mi się to tutaj kojarzy:))
Miło poznać różne opinie na temat tego co się robi - chociaż ... czy pomogą? oby....
Zapraszam i pozdrawiam:))

no nie wiadomo smile ale też dla mnie istotne jest też mieć chćby takich wirtualnych znajomych wink to ,że ja dodam zdjęcie i napiszę notkę a przeczyta to kilka osób i w komwntarzu napiszą'zapraszam do mnie' to... Chcę dodawać zdjęcia dla czytaleników którzy i wrócą na zdjecie uwagę ,ocenią i normalnie skomenuja jakie jest zdjęcię wink

a Wy co sądzicie o 'wirtualnych znjomych' ?

Ja np. mam wielu takich znajomych i raczej dobrze mi z tym wink heh w różnych częściach kraju można spotkać bratnie dusze, nie koniecznie w pobliżu ;D zawsze można się dowiedzieć nowych rzeczy i wgl ;] jaa osobiście lubię rozmawiać z ciekawymi ludźmi, mimo tego, że trudno będzie się spotkać, o ile wgl będzie taka możliwość ;D mam przyjaciela, którego znam ponad 2 lata, poznałam go w necie, dzieli nas pół Polski wink nigdy się nie widzieliśmy w realu, tylko tyle co zdjęcie xD Mimo tego, wiele nas łączy a rozmowy są niesamowite ;D więc nie koniecznie osoba z którą będziemy się czuli dobrze musi być z reala wink aaaaa i wspomnę może, że nie jestem jakaś offline big_smile heh mam normalnie znajomych tutaj na miejscu, i trochę dalej też ;D

Offline

Wpisz powód zgłoszenia:

Anuluj
Wyślij

#112  2012-02-25 10:44:47

skromna1
skromna1
Forumowicz
Zarejestrowany:
2012-01-17
Posty: 35
Ostrzeżenia: 0

Re: Zareklamuj się ;)

12k napisał:

ann94 napisał:

skromna1 napisał:

Reklama dźwignią handlu ... źle mi się to tutaj kojarzy:))
Miło poznać różne opinie na temat tego co się robi - chociaż ... czy pomogą? oby....
Zapraszam i pozdrawiam:))

no nie wiadomo smile ale też dla mnie istotne jest też mieć chćby takich wirtualnych znajomych wink to ,że ja dodam zdjęcie i napiszę notkę a przeczyta to kilka osób i w komwntarzu napiszą'zapraszam do mnie' to... Chcę dodawać zdjęcia dla czytaleników którzy i wrócą na zdjecie uwagę ,ocenią i normalnie skomenuja jakie jest zdjęcię wink

a Wy co sądzicie o 'wirtualnych znjomych' ?

Ja np. mam wielu takich znajomych i raczej dobrze mi z tym wink heh w różnych częściach kraju można spotkać bratnie dusze, nie koniecznie w pobliżu ;D zawsze można się dowiedzieć nowych rzeczy i wgl ;] jaa osobiście lubię rozmawiać z ciekawymi ludźmi, mimo tego, że trudno będzie się spotkać, o ile wgl będzie taka możliwość ;D mam przyjaciela, którego znam ponad 2 lata, poznałam go w necie, dzieli nas pół Polski wink nigdy się nie widzieliśmy w realu, tylko tyle co zdjęcie xD Mimo tego, wiele nas łączy a rozmowy są niesamowite ;D więc nie koniecznie osoba z którą będziemy się czuli dobrze musi być z reala wink aaaaa i wspomnę może, że nie jestem jakaś offline big_smile heh mam normalnie znajomych tutaj na miejscu, i trochę dalej też ;D

Znajomości są super! Miałam na myśli bardziej owy handel...
Tutaj można serio miło spędzić chwile na rozmowach w odpowiadającym nam czasie:)

Ostatnio edytowany przez skromna1 (2012-02-25 10:48:33)

Offline

Wpisz powód zgłoszenia:

Anuluj
Wyślij

#113  2012-02-25 10:46:43

12k
12k
Gość
Zarejestrowany:
2012-06-05
Posty: 3
Ostrzeżenia: 0

Re: Zareklamuj się ;)

skromna1 napisał:

12k napisał:

ann94 napisał:

no nie wiadomo smile ale też dla mnie istotne jest też mieć chćby takich wirtualnych znajomych wink to ,że ja dodam zdjęcie i napiszę notkę a przeczyta to kilka osób i w komwntarzu napiszą'zapraszam do mnie' to... Chcę dodawać zdjęcia dla czytaleników którzy i wrócą na zdjecie uwagę ,ocenią i normalnie skomenuja jakie jest zdjęcię wink

a Wy co sądzicie o 'wirtualnych znjomych' ?

Ja np. mam wielu takich znajomych i raczej dobrze mi z tym wink heh w różnych częściach kraju można spotkać bratnie dusze, nie koniecznie w pobliżu ;D zawsze można się dowiedzieć nowych rzeczy i wgl ;] jaa osobiście lubię rozmawiać z ciekawymi ludźmi, mimo tego, że trudno będzie się spotkać, o ile wgl będzie taka możliwość ;D mam przyjaciela, którego znam ponad 2 lata, poznałam go w necie, dzieli nas pół Polski wink nigdy się nie widzieliśmy w realu, tylko tyle co zdjęcie xD Mimo tego, wiele nas łączy a rozmowy są niesamowite ;D więc nie koniecznie osoba z którą będziemy się czuli dobrze musi być z reala wink aaaaa i wspomnę może, że nie jestem jakaś offline big_smile heh mam normalnie znajomych tutaj na miejscu, i trochę dalej też ;D

Znajomości są super! Miałam na myśli bardziej owy handel...
Tutaj można serio miło spędzić czas na rozmowach w odpowiadającym nam czasie:)

No tak racja racja wink ale od takich rzeczy się zaczyna ;D mam znajomego z floga wink i fajnie jest :d hehehh taki sam wariat ;p heh

Offline

Wpisz powód zgłoszenia:

Anuluj
Wyślij

#114  2012-02-25 11:06:43

yune
yune
Gość
Zarejestrowany:
2012-06-05
Posty: 3
Ostrzeżenia: 0

Re: Zareklamuj się ;)

Wbijajcie do mnieeeeeeee AAAAAAAAA big_smile Nudzi mi się : 3

Offline

Wpisz powód zgłoszenia:

Anuluj
Wyślij

#115  2012-02-25 12:04:08

ann94
ann94
Zaawansowany forumowicz
Zarejestrowany:
2011-11-02
Posty: 148
Ostrzeżenia: 0

Re: Zareklamuj się ;)

12k napisał:

skromna1 napisał:

12k napisał:


Ja np. mam wielu takich znajomych i raczej dobrze mi z tym wink heh w różnych częściach kraju można spotkać bratnie dusze, nie koniecznie w pobliżu ;D zawsze można się dowiedzieć nowych rzeczy i wgl ;] jaa osobiście lubię rozmawiać z ciekawymi ludźmi, mimo tego, że trudno będzie się spotkać, o ile wgl będzie taka możliwość ;D mam przyjaciela, którego znam ponad 2 lata, poznałam go w necie, dzieli nas pół Polski wink nigdy się nie widzieliśmy w realu, tylko tyle co zdjęcie xD Mimo tego, wiele nas łączy a rozmowy są niesamowite ;D więc nie koniecznie osoba z którą będziemy się czuli dobrze musi być z reala wink aaaaa i wspomnę może, że nie jestem jakaś offline big_smile heh mam normalnie znajomych tutaj na miejscu, i trochę dalej też ;D

Znajomości są super! Miałam na myśli bardziej owy handel...
Tutaj można serio miło spędzić czas na rozmowach w odpowiadającym nam czasie:)

No tak racja racja wink ale od takich rzeczy się zaczyna ;D mam znajomego z floga wink i fajnie jest :d hehehh taki sam wariat ;p heh

ja jeszcze nie poznałam takiej osoby wink niestety,ale moze za jakiś czas będę tutaj miala taką swoją bratnią duszę wink czas, czas, czas: D no nic wink Kochanii życzę Wam udanej soboty smile)

Offline

Wpisz powód zgłoszenia:

Anuluj
Wyślij

#116  2012-02-25 15:09:51

kaminskafotografia
kaminskafotografia
Forumowicz
Zarejestrowany:
2012-01-31
Posty: 24
Ostrzeżenia: 0

Re: Zareklamuj się ;)

Witam was flogowicze smile
Zapraszam na mojego floga - lubię robić zdjęcia przyrody smile

www.keli.flog.pl

- krótko, Pozdrawiam, Weronika smile

Offline

Wpisz powód zgłoszenia:

Anuluj
Wyślij

#117  2012-02-26 09:49:29

likebudyn
likebudyn
Gość
Zarejestrowany:
2012-06-05
Posty: 3
Ostrzeżenia: 0

Re: Zareklamuj się ;)

https://likebudyn.flog.pl/  proszę o krytykę ;p

Offline

Wpisz powód zgłoszenia:

Anuluj
Wyślij

#118  2012-02-27 08:48:28

likebudyn
likebudyn
Gość
Zarejestrowany:
2012-06-05
Posty: 3
Ostrzeżenia: 0

Offline

Wpisz powód zgłoszenia:

Anuluj
Wyślij

#119  2012-02-27 20:14:05

veranda
veranda
Nowy forumowicz
Zarejestrowany:
2012-02-17
Posty: 2
Ostrzeżenia: 0

Re: Zareklamuj się ;)

Nazywam się weronika , kocham robic zdjęcia wszyscy mówią że jestem chora na punkcie robienia zdjęć . ale nie przejmuje się tym co mówią . To moja pasja i z tego nigdy nie zrezygnuje . Bardzo bym chciała żeby doświadczony fotograf popatrzał na mój album i skrytykował , co mam robić, czego nie mam .To dla mnie ważne .
Czasami się zastanawiam  dlaczego mam więcej widzów i niż plusów . Czy ja coś żle robie ? Staram się ,żeby zdjęcie było ładne . Może brak mi Lustrzanki ??
Prosze o szczerą opinie i  krytykę !!!  smile

Ostatnio edytowany przez veranda (2012-02-27 20:17:36)

Offline

Wpisz powód zgłoszenia:

Anuluj
Wyślij

#120  2012-02-28 17:49:09

prelecek
prelecek
Forumowicz
Zarejestrowany:
2011-12-23
Posty: 10
Ostrzeżenia: 0

Re: Zareklamuj się ;)

zapraszam do mnie wink

Offline

Wpisz powód zgłoszenia:

Anuluj
Wyślij

#121  2012-02-28 20:21:50

arlecia
arlecia
Gość
Zarejestrowany:
2012-06-05
Posty: 3
Ostrzeżenia: 0

Re: Zareklamuj się ;)

Cześć. Pozdrawiam wszystkich wink mam 16 lat i uwielbiam robić zdjęcia, jednak nie mam fajnego sprzętu ale uważam, że zdjęcia nie są najgorsze mojego floga to https://arlecia.flog.pl/ mam nadzieję, że ktoś zajrzy ;]

Offline

Wpisz powód zgłoszenia:

Anuluj
Wyślij

#122  2012-02-28 22:14:40

inflaamess
inflaamess
Nowy forumowicz
Zarejestrowany:
2010-07-09
Posty: 6
Ostrzeżenia: 0

Re: Zareklamuj się ;)

Projekty graficzne - www..pl !

Offline

Wpisz powód zgłoszenia:

Anuluj
Wyślij

#123  2012-02-29 17:02:44

sylwiaijejmalyswiat
sylwiaijejmalyswiat
Nowy forumowicz
Zarejestrowany:
2010-08-23
Posty: 2
Ostrzeżenia: 0

Re: Zareklamuj się ;)

Zapraszam: https://sylwiagajewska..com/

Offline

Wpisz powód zgłoszenia:

Anuluj
Wyślij

#124  2012-03-02 22:54:52

olczu
olczu
Forumowicz
Zarejestrowany:
2011-02-26
Posty: 18
Ostrzeżenia: 0

Re: Zareklamuj się ;)

ktoś lubi poczytać? www..com

Offline

Wpisz powód zgłoszenia:

Anuluj
Wyślij

#125  2012-03-03 11:11:46

iwe
iwe
Gość
Zarejestrowany:
2012-06-05
Posty: 3
Ostrzeżenia: 0

Re: Zareklamuj się ;)

www.iwe.flog.pl zapraszam smile

Offline

Wpisz powód zgłoszenia:

Anuluj
Wyślij

Stopka forum

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług i zgodnie
z Polityką Plików Cookie możesz okreslić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookie w Twojej przeglądarce.

Strona główna / Regulamin / Reklama / Zarabiaj na flogu / Zgłoś problem/pytanie / Pomoc